شما اینجا هستید | 

نیاز کشور به سالانه 6میلیون شیرآلات ساختمانی

72
0
0
نیاز کشور به سالانه 6میلیون شیرآلات ساختمانی

 

مدیرفروش شرکت کی ‌دبلیو‌ سی (KWC) ایران با اشاره به نیاز سالانه کشور به شش میلیون عدد شیرآلات گفت: اغلب محصولات وارداتی این حوزه چینی و بی‌کیفیت هستند.

محمدرضا محمدی ، بهینه‌سازی مصرف آب را یک وظیفه ملی دانست و افزود: استفاده از شیرآلات استاندارد به ویژه انواع کم‌مصرف و هوشمند، یکی از راه‌های موثر در این زمینه محسوب می‌شود بر این اساس حمایت از صنعت تولید شیرآلات امری ضروری است.

وی مصرف آب در کشور را سه برابر استاندارد جهانی عنوان کرد و گفت: شرکت کی‌ دبلیو سی ایران برای کاهش مصرف، گام‌های مهمی را برداشته است به‌ طوری که استفاده از هر یک از محصولات کی دبلیو سی ایران، سی درصد کاهش مصرف را در پی دارد که ضمن حفظ منابع آبی، باعث کاهش هزینه قبض آب مصرفی مردم نیز می‌شود.

شرکت کی ‌دبلیو‌ سی(KWC) ایران به نبود تکنولوژی تولید برخی از قطعات ساخت شیرآلات در ایران اشاره کرد و گفت: شرکت کی ‌دبلیو سی ایران به ناچار قطعاتی نظیر کارتریج و آبفشان را از کشورهای اروپایی وارد می‌کند و شرکت‌های فعال در زمینه تولید شیرآلات برای تهیه قطعات مورد نیاز به حمایت بیشتری نیاز دارند.

سابقه 140 ساله کی ‌دبلیو‌ سی

مدیر فروش شرکت کی ‌دبلیو‌ سی ایران بیان‌کرد: شرکت کی ‌دبلیو‌ سی، حدود 140 سال پیش در سوئیس تاسیس و به مرور زمان به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات و دستگاه‌های ساخت این محصول در جهان تبدیل شد.

محمدی افزود: شرکت کی‌دبلیوسی ایران از سال 1363 کارهای مربوط به اخذ مجوز، تاسیس کارخانه و آماده‌سازی آن را آغاز کرد و مجموعه در سال 80 به بهره‌برداری رسید. در طی این سال‌ها واردات محدودی نیز انجام می‌شد.

به گفته وی دستگاه‌های مورد نیاز این کارخانه از سوئیس و دیگر کشورهای اروپایی وارد شده و تمامی واحدهای لازم شامل طراحی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، تولید و آبکاری و پولیشینگ در آن فعالیت می‌کنند.

مدیرفروش شرکت KWC ایران ادامه داد: مجموعه‌های فعال در حوزه قالب‌سازی در ایران کم تعداد هستند و بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل نداشتن توانایی و دانش لازم قالب‌های مورد نیاز خود را از چین وارد می‌کنند‌.

محمدی اضافه کرد: وجود تمامی مراحل تولید در کارخانه کی دبلیو سی ایران باعث می‌شود کیفیت محصول در تمامی مراحل ساخت تحت کنترل کامل باشد و در این مسیر کمترین اختلاف را از نظر کیفی نسبت به محصولات شرکت مادر داشته باشد چرا که این شرکت تمامی محصولات خود را بر اساس استانداردهای جهانی و تحت لیسانس شرکت کی دبلیو سی سوئیس تولید می‌کند.

وی بیان کرد: ما قطعات حساسی را که تکنولوژی تولید آنها در ایران وجود ندارد از کشورهای سوئیس، آلمان و اسپانیا وارد می‌کنیم چرا که برندهای چینی موجود در بازار از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

مدیرفروش شرکت کی ‌دبلیو‌ سی ایران افزود: این شرکت برخلاف برخی از بنگاه‌های تولیدی در ساخت بدنه شیرآلات خود از مواداولیه نو استفاده می‌کند چرا که استفاده از مواد بازیافتی باعث افزایش میزان سرب به حد غیرمجاز می‌شود که نتیجه آن به خطر انداختن سلامتی مصرف کننده است.

اهمیت به زیبایی محصول

محمدی گفت: یکی از مواردی که ممکن است سلیقه مشتری و مصرف‌کننده را به سمت کالاهای خارجی و وارداتی بی‌کیفیت سوق دهد، زیبایی و ظرافت ظاهری آنهاست بر همین اساس شرکت کی دبلیو سی ایران به دلیل داشتن واحد تحقیق و توسعه، همراه با حفظ و ارتقای کیفیت و همگام با کشورهای توسعه یافته به این بخش از نیاز مصرف‌کننده توجه می‌کند.

وی افزود: به دلیل توجه بیشتر به نیاز مشتریان، شرکت کی دبلیو سی ایران برای اولین بار در کشور شرایطی را فراهم کرده است؛ مشتریان می‌توانند برای ست کردن و ایجاد هارمونی در وسایل آشپزخانه و سرویس بهداشتی، یک یا چند رنگ از 10رنگ پیشنهادی شرکت را انتخاب کنند.

مدیرفروش شرکت کی ‌دبلیو‌ سی ایران گفت: این شرکت همچنین به انتخاب مشتری، نام و لوگوی پیشنهادی را روی محصولات تولیدی به صورت اختصاصی درج می‌کند.

شیرهای توکار

محمدی بیان کرد: همگام با تغییر سلیقه مصرف‌کنندگان در کشورهای توسعه یافته به واسطه پیشرفت علم و تکنولوژی، شرکت کی دبلیو سی ایران ضمن به دست آوردن دانش تولید، اقدام به تولید شیرهای توکار کرده است.

وی گفت: می‌توانم ادعا کنم تقریبا هیچ مصرف‌کننده‌ای داخل کشور نیست که نیازش را در مورد کیفیت، زیبایی، مهندسی و سهولت نصب و جاگذاری مجدد و همچنین آب‌بندی چند مرحله‌ای قسمت‌های ظاهری و بیرونی شیرآلات توکار کی دبلیو سی ایران برآورده نبیند.

به گفته محمدی این مجموعه به تازگی به واردات فلاش تانک کم‌مصرف توکار و روکار بدون صدا و دارای تکنولوژی خروج بو از طریق فلاش تانک روی آورده است تا پس از ایجاد فرهنگ مصرف، اقدام به انتقال دانش فنی و تولید در کشور کند.

وی افزود: ما برای نخستین بار در کشور شیرآلات هوشمند الکترونیک و همچنین شیرآلات ترموستاتیک را تولید کرده‌ایم که برای شیرآلات هوشمند الکترونیک، میزان و مدت مصرف آب و برای شیرهای ترموستاتیک، میزان دمای آب مصرفی بر اساس خواست و نیاز مصرف کننده قابل تنظیم است.

مدیرفروش شرکت کی دبلیو سی ایران بیان کرد: محصولات این شرکت به صورت رسمی و قانونی به کشورهای کانادا، آلمان، مکزیک و عراق صادر می‌شوند. همچنین در حال مذاکره با چند کشور دیگر برای صادرات هستیم.

به گفته محمدی شیرآلات کی ‌دبلیو‌ سی ایران در پروژه‌ها و بناهای متعددی از جمله فرودگاه‌ امام خمینی(ره)، برج میلاد تهران، وزارت نیرو، پردیس سینمایی ملت، مگامال، مرکز خرید پالادیوم، مجتمع توریستی مهتاب و تعداد زیادی از مساجد، بیمارستان‌ها و هتل‌ها به کار رفته است.

مدیر فروش شرکت کی دبلیو سی ایران اعلام کرد: این شرکت، علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی، از حدود هشت سال پیش مسئولیتی را در بعد فرهنگی و اطلاع‌رسانی در دستور کار خود قرار داده و ماهنامه KWC را به طور مرتب و با تیراژ حدود 5000 نسخه در ماه منتشر و به طور مرتب و رایگان در اختیار مشتریان، پروژه‌سازها، مهندسان، متخصصان بخش مسکن، ارگان‌ها و نهادها و ادارات آب وفاضلاب قرار می‌دهد تا در این زمینه نیز سهمی برای ارتقاء و بالابردن دانش جامعه داشته باشد.