شما اینجا هستید | 

داستان موفقیت شرکت کن

89
0
0
داستان موفقیت شرکت کن

 

 

کن نامی است فراتر از یک تولید کننده کالای خانگی. نامی است که از کمیتها فراتر رفته و کانون توجه خود را در ارزشها قرار داده است .کن نمادی است از مدیریت موفق که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن آوری روز دنیا و بکارگیری سیستمهای نوین مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود. هود کن در سال ۱۳۶۲ با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود که از این محصول با نام هود یاد شده است به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هودکن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می کشد.

استقبال و حمایت خوب هموطنان عزیز از محصولات با کیفیت محصولات کن، مدیران و متخصصین متعهد و با دانش این مجموعه را ترغیب نموده است تا ضمن افزایش ظرفیت محصولات برای نیازهای داخلی،در اندیشه نفوذ در بازار جهانی و جهانی شدن گامهای لازم را برداشته و در بازارهای خارجی همچون کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا حضور یافته و محصولات خود را به این کشورها صادر نماید. هود کن در جهت حضور در سطح بازار جهانی از جمله بازار اروپا و دستیابی به بالاترین استانداردهای جهانی، با ایجاد زیرساختهای لازم و با استفاده از فن آوری و فرایندهای نوین ساخت و مونتاژ ، استفاده از جدیدترین سیستمهای مدیریتی و تقویت واحد تحقیق توسعه و تیم مهندسی و نیز بهره گیری از بهترین متخصصان مجرب و متعهد کشور، بر روند رو به رشد خود افزوده است. با توجه به رشد فزاینده تقاضای مردم عزیز کشورمان و زحمات و تلاشهای بی وقفه همکاران، درسال ۱۳۸۰ هود کن تنوع محصولات خود را افزایش داده و علاوه بر تولید هود آشپزخانه ، تولید مدرنترین و با کیفیت ترین اجاق گازهای توکار در ایران را آغاز نمود.


در سال ۱۳۸۷ این شرکت با نام گروه لوازم خانگی کن ثبت گردید که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در حال فعالیت می باشد. گروه لوازم خانگی کن، در راستای تامین آرامش، آسایش و ایمنی هم میهنان عزیز و همچنین سایر کشورهای جهان، تامین تمامی تجهیزات آشپزخانه را برای داخل و خارج از کشور هدفگذاری کرده است که به همین منظور، تامین سینکهای استیل با بالاترین کیفیت و با گارانتی ۵ ساله برنامه ریزی گردیده و اطمینان خاطر و رضایت کامل مشتریان را به خود جلب کرده است. در حال حاضر گروه لوازم خانگی کن با ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰۰۰۰ دستگاه هود، اجاق گاز و سینک جزء خوش نام ترین صنایع کشورمان به شمار می رود. در سال ۱۳۹۱ برند جدید کن تراست توسط هولدینگ کن (صنعت آذین) به ثبت رسیده و برای تامین نیاز بانوی مشکل پسند و شیک پسند ایرانی گام بسیار مهمی را برداشته و با ایجاد نو آوری در محصولات آشپزخانه اقدام به تامین محصولاتی مدرن و متفاوت در تجهیزات آشپزخانه نموده است که کار خود را با ارائه ی سینکهای آشپزخانه ی گرانیتی و شیر آلات آشپزخانه ی تمام استیل ۳۰۴ آغاز کرده و گارانتی ۵۰ ساله را برای شیرآلات استیل خود در نظر گرفته است تا قلب خانه ی ایرانی را به امن ترین و آسوده ترین محل آن تبدیل کند.