شما اینجا هستید | 

آئودی عنوان برند سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد

34
1
0
آئودی عنوان برند سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد، سازانو

 

رددات به عنوان بزرگ‌ترین رقابت بین‌المللی طراحی صنعتی، در هر دوره، برند و تیم‌ برتر طراحی سال را معرفی می‌کند. امسال آئودی به دلیل ثبات در مدیریت برند، همچنین همکاری اثربخش با شرکای خلاق و نوآور، عنوان برند سال رددات را دریافت کرد.

 

شرکت آئودی تا کنون ۱۴ جایزه رددات برنده شده و ۵ بار عنوان بهترینِ بهترین‌ها را به دست آورده است. به گفته دکتر پیتر زک (Peter Zec) بنیان‌گذار و مدیر اجرایی مسابقات رددات، آئودی نه تنها امسال بلکه دهه‌ها است که جزو بازیگران اصلی حوزه صنعت و نوآوری است. روش‌های ارتباطی آئودی، طراحی خوب، نوآوری و خلاقیت است.


کمپین‌های آئودی، از حضور کامل و نمایش این برند تا تبلیغ‌های آنلاین و تلویزیونی، تأثیرگذار و متمایز از رقبا هستند. آئودی با کمک گروه KMS، دفتر طراحی Strichpunkt  و شرکت Blackspace توانسته برندی یکپارچه خلق کند که عنوان آن را «ظهور برند آئودی ـ از منولوگ تا دیالوگ» نامیده است. این طرح امسال برنده عنوانِ بهترینِ بهترین‌ها شد.

 

آئودی عنوان برند سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد، سازانو

 

همکاران و مشاوران آئودی

Strichpunkt پر افتخارترین آژانس طراحی آلمان، واقع در دو شهر اشتوتگارت و برلین است که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد. هدف آنها ایجاد ارتباط موفق در بالاترین سطح ممکن است و تا کنون با برندهای مشهور زیادی همکاری داشته‌اند.

 

KMS یکی دیگر از شرکت‌های آلمانی پیشرو در زمینه استراتژی برند، طراحی برند و ارتباط برند است که در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد. Blackspace  یک شرکت طراحی بین‌المللی با سابقه ۳۰ ساله در زمینه برندینگ است. آنها در زمینه استراتژی، تجربه و پویایی برند به شرکت‌ها مشاوره می‌دهند و با آنها همکاری می‌کنند.

 

آئودی عنوان برند سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد، سازانو

 

 

منبع : هزارویک بوم