شما اینجا هستید | 
  • سازانو
  • مقالات
  • مصاحبه با آرش سلیمانی ( مدیر مارکتینگ و فروش برند ری بون )

مصاحبه با آرش سلیمانی ( مدیر مارکتینگ و فروش برند ری بون )

413
0
0
مصاحبه با آرش سلیمانی ( مدیر مارکتینگ و فروش برند ری بون )

لطفا خودتان را برای مخاطبان سازانو معرفی نمایید :

درود و عرض ادب و احترام خدمت همه مخاطبان خوب سازانو ، من آرش سلیمانی مدیر مارکتینگ و فروش برند ری بون هستم.مجموعه ری بون در پی خدماتی شایسته و ارائه محصولاتی با طرح های جدید و کیفیتی مناسب است از این جهت با توجه به تجربیات این سالها ها تلاش نمودیم تا به بهترین شکل ممکن حضوری موثر و پایدار در بازار لوازم خانگی کشور داشته باشیم . این ممکن نمی شد مگر با استفاده از تولیدات کارخانه های خوشنام و معتبر .

محصولات ری بون در حال حاضر متمرکز بر این کالا هاست :

اجاق گاز کابین ، اجاق گاز صفحه ای ، فر تو کار و هود . البته به زودی یخچال های ری بون هم در بازار لوازم خانگی عرضه خواهد شد .

درباره برند ری بون به عنوان یک برند کار آفرین برای آشنایی مخاطبان توضیح بفرمایید :

ری بون رویشی ست نو با طرح هایی نو و افکاری نو . بر همین اساس در پی ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد کشور در حدود و مسئولیت های خودمان هستیم . در حال حاضر تعداد قابل توجهی از عزیزان به موازات این مجموعه مشغول فعالیت هستند و این موضوع خود باعث ایجاد فرصت شغلی در تولید ، انبار داری ، حمل و نقل ، فروش و خدمات شده . 

ما امیدواریم در سال های پیش رو گام های محکم تری در این زمینه برداریم و تلاش می کنیم تا بهتر ببینیم و بیشتر عمل کنیم . 

اولویت های برند ری بون در تولید و طراحی محصولات چیست ؟

برای اینکه متوجه شوید مردم چگونه می بینند  ابتدا می بایست بفهمید که چطوری فکر می کنند . این میّسر نمی شود مگر اینکه شنونده خوبی باشید . در این صورت نگاه و فکرتان بهتر خواهد شد . در ری بون تمام سعی مان این است که خوب بشنویم . 

اما اولویت مجموعه ما : طرح های متنوع و قابل اجرا ، کیفیت محصول تولیدی ، قیمت مناسب ، به همراه توزیع درست و بی واسطه و ارائه ی خدمات بی وقفه است که در رأس همه ی این موارد مجددا می رسیم به مشتری یا همان مصرف کننده . 


مصاحبه با آرش سلیمانی ( مدیر مارکتینگ و فروش برند ری بون )


تعریف مجموعه ری بون از مشتری مداری به چه صورت است ؟

مجموعه ما بر این باور است که رئیس واقعی هر شرکتی فقط مشتری است . چون اوست که می تواند تصمیم بگیرد محصولش را از ما بخرد یا از شرکتی دیگر، به راحتی می توان فهمید و درک کرد اگر او نخواهد کالای شما را بخرد تمام مجموعه از مدیر تا کار کنان می توانند بیکار شوند . 

تنها توجه به همین نکته نشان می دهد که رئیس واقعی  اوست . تلاش برای جلب رضایت او می تواند به رویا های هر مجموعه ای تحقق بخشد .

هدف و چشم انداز برند ری بون در بازار لوازم خانگی چیست ؟

عمر ایده ها کوتاه است و می بایست همیشه در حال نو آوری و رشد و بالندگی بود ، ری بون هم با متخصصان مجرب داخلی و مدیران پر تلاش و متعهد به دنبال همین نوآوریست که هم در تولید و هم در تنوع و کیفیت محصول بتواند گامی موثر در جهت آسایش مصرف کننده بر دارد .  آسایش به این جهت که مصرف کننده ی محترم هم به لحاظ کمّی و هم به جهت کیفی با خرید محصولات ما به یک ارزش افزوده دست یابد .

آیا محصولات برند ری بون قابل رقابت با محصولات خارجی وارداتی هست ؟

محصولات ما جزو آن دسته از کالا هایی ست که اروپا در تولید آن پیشگام بوده و از اوایل سال 1340 مونتاژ و فروش اجاق های کابین در کشورمان رواج پیدا کرده که غالبا طراحی و ساخت این محصولات در انحصار کشور ایتالیا بوده تا اینکه صنعت اجاق گاز کشور بعد از خروج از مرحله مونتاژ وارد مرحله تولید شد . 

تقریبا 40 سالی هست که تولید و ساخت اجاق گاز در کشورمان انجام می شود و در این کالای بخصوص ، هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم . 

از دیدگاه شما برند ری بون از چه جایگاهی در مارکت ایران برخوردار است ؟

ما بجای اینکه تمرکزمان را برای بدست آوردن جایگاه مان در بازار بگذاریم سعی کردیم تمام حواسمان را به کیفیت و خدمات بدهیم تا خود مشتریان و مصرف کنندگان جایگاه ما را در بازار تعریف کنند . 

درگیر شدن با آمار و ارقام بی پایه و اساس باعث رضایت ما نیست . رضایت ما آنگاه جلب خواهد شد که تقاضای محصولات ما بالا برود ومشتریانمان از خرید محصولاتمان راضی باشند. در این چند سال اخیر همین تقاضا و رضایت بوده که نشان داده ما در مارکت ایران کجای بازار ایستاده ایم.

سخن شما با مشتریان محصولات ری بون چیست ؟ 

جا دارد از مردم عزیز کشورمان بابت اعتماد و همراهی شان بی نهایت سپاسگزار باشیم . همین همراهی و توجه و اعتماد به ما باعث شد تلاش کنیم تا بهتر باشیم و دستاورد آن هم شد جزو یکصد برند برتر کشور شدن در سال 1395 . خب این لذت را نمی توان با چیز دیگری عوض کرد . این اعتماد و پیوند را ارج می نهیم و قول می دهیم در سال های پیش رو با همین جدیت و پشتکار گام برداریم . 

استقبال شما بی نظیر بود و از این بابت مجددا از شما سپاسگزاریم


مصاحبه با آرش سلیمانی ( مدیر مارکتینگ و فروش برند ری بون )


وجه تمایز برند ری بون با سایر برند های موجود در مارکت ایران چیست ؟

بگذارید  اینگونه پاسخ سوال شما را بدهیم ، معمولا وجه تمایز هر برندی با برند رقیب  یا برند های موجود در بازار رقابتی ، نوع نگاه و باور مجموعه ایست که در  ان فعالیت می کنیم .اینکه دورنمای فکری مان چگونه تعریف شده و از چه اصول و  خط مشی ای پیروی می کنیم .  صداقت در گفتار و عملکرد باعث رشد یک مجموعه  خواهد شد ، کیفیت پاسخگویی وپاسخگو بودن در هر شرایطی می تواند به قدرت  مجموعه و برند بیافزاید . تمرکز بر روی خواسته ی مشتریان و تأمین نیاز او  در کمترین زمان ممکن باعث رشد چشم گیر برند می شود . 

وجه  تمایز برند خوب با برند های دیگر در رعایت مجموعه ا ی از این سلسله مراتب  است . سرعت و دقت عمل در تأمین خواست مشتری را می توان از مزایای کالای ما  بر شمرد . 

لطفا به عنوان سخن آخر هر آنچه که فکر می کنید در باره برند شما می تواند برای مخاطبان مفید باشد را اعلام بفرمایید . 

ری  بون با ریشه ای کهن و تجربه ای طولانی به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و  البته با بیش از 450 مرکز سرویس در سراسر کشور به دنبال خدماتی در خور مصرف  کننده و بدست آوردن رضایت و خشنودی و سرانجام وفاداری اوست . 

در  حال حاظر در بیشتر استانهای کشور نمایندگی فروش فعال داریم و در همین  راستا سعی کردیم از بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها برای عرضه ی محصولاتمان  بهره ببریم . 

و در پایان از  همکارانمان در مجموعه ی پر تلاش ری بون قدر دانی و خداقوتی جانانه عرض می  کنیم .

از شما و همکاران محترم سازانو هم بابت وقتی که گذاشتید در نشر و  تبلیع محصولات ایرانی سپاسگزاریم .